tror det blir sängen

tror det blir sängen för min del nu snart asså. e riktigt trötter. jaja,  förut tidigare idag på stan så kom det en väldans massa mer folk.. så då var vi med dom ett jävla bra tag. sen runt sex tiden drog jag hem. så drog jag ut för å fylla på min mobil, men så fanns inte det jag skulle tanka på med så fick tanka på mobilen med någon jävla underlig sak. iallafall, så träffade jag jonte borg där utanför ica, så drog vi bort mot vindfället, haha stackars ´han söger jag bara skrattade åt allt möjligt jag har så kass humor ibland så det e inte sant  hehe. sen så kom albin å då satt vi där å hade det riktigt trevligt, hehe. senare på kv´ällen vid tio tiden kom kiffe å henke, nicenice. fast höll på att frysa ihjäl så kallt vare.sen runt halv 12 tiden eller något ´drog jag in. käkade å tittade på någon film med pappa, riktit spännande var den. å nu sitter jag här å funderar starkt på å krypa ner under mitt goa täcke å sova. blir bra, så gör vi. godernatter ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

tack :D

2010-10-03 @ 09:32:29
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: linnda

menar den andra nallen :P

2010-10-03 @ 11:52:44
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; , jo det är bra med mig, självdå?:)

åh tack så jätte mkt sötnos ! du ser också skit bra ut det ska du veta !<33

2010-10-03 @ 14:57:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0