två månader ♥

______________________________________________________________________________________________

två månader sedan du tog en dyrbar plats i mitt hjärta. folk brukar säga "tiden har gått så snabt, det känns som om det vore igår", men så känns det inte för mig, det känns som om det vart du på ja i en evighet. känns rätt så konstigt att det bara var två månader sedan det blev du å jag, men jag hoppas på en lång tid tillsammans med dig. du är en av dom finaste personerna jag någonsin har träffat, å jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta. albin samuelsson ♥

_____________________________________________________________________________________________

efter skolan har jag självklart vart med albin idag eftersom att det e våran två månaders dag idag, känns som sagt som om vi vart tillsammans mycket längre men men. kom han till mig efter plugget, hade vi det riktigt mysigt. sedan frammot kvällen så skulle vu tydligen till torp där vi skulle träffa henke, hagge å moa :) var väll nice. sen åkte jag hem till linnda det sista jag gjorde nu ikväll då, vi behövde snacka lite å så. men ne nu e jag alldeles för trött för att ens hålla ögonen öppna, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0