älskling ♥

vart med min älskling, albin, hela dagen idag. har vart riktigt mysigt måste ja då få säga. var ju inte direkt något höjdar väder, så vi var hemma hos mig å myste, lyssnade på musik, snackade å käkade tacos ♥ haha, fan asså min familj e inte normala vid matbordet, okej det e inte jag heller men vadådå vi hade det riktigt toppen med andra ord ! så han drog sig väll hemåt runt tio/halv elva tiden något sånt. så nu ligger jag här i min gosiga säng å ska nog snart sova trorja, ögonlocken känns rätt så tunga vid det här laget,  så godnatt med er !


peace out ♥


Kommentarer
Postat av: linnda

ingen bild på er sötnosar :(



sv: AAAAAAAAAAAAW VETTU VAD JAG ÄLSKAR, DIIIG! :dd:d:d::d:d:d



AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. s grym :C

2010-09-12 @ 11:26:40
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: andrea

hahaha jag vill också mysa med nån sådär :( haha, de lät desperat...



sv: haha tack :D

2010-09-12 @ 18:03:09
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0