äntligen hemma

tillslut lyckades jag komma hem ifrån herrsta nu ikväll.. var då fan ett jävla liv där ska ni veta ! går inte in på detaljer asså men det var en förjävla massa typer där. å självklart missar ja å nathalie den sista bussen hem så vi höll på å inte komma där ifrån men till slut lyckades jag få albin att komma å hämta mig å fanny kunde köra nathalie.. sicken kväll asså, oh my goooood. men nu e jag då hemma å nathalie går runt på stan å har ingen stans att ta vägen?! men så bäst som jag e så lyckades jag nu få ringt erik så hon sover hos erik ikväll. blir bra. men nu måste jag då ringa upp nathalie igen hon blir ju fan inte körd till kapelle förens kl 2 inatt måste hålla henne sällskap så länge ! hejdå.

peace out ♥


Kommentarer
Postat av: andrea

haha jag vet inte om jag svarade på din kommentar?!

rekordet vet jag inte! jag kollar inte ens varje dag, det kan gå veckor mellan varje gång jag kollar!

2010-09-05 @ 21:15:51
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: emelie

låter som en kanon kväll :D

jo jag har varit hemma hos mina föräldrar i helgen :P

2010-09-05 @ 22:33:40
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0