ligger i sängen med leticia

vi hälsar godmorgon!  leticia har nämligen sovit hos mig ikväll.. vi hade då en toppen kväll/natt igår! vi hade bunkat upp med en massa godsaker.. käkade oss riktigt feta med andra ord! två ben å jerry glassar, en påse chips med dipp, ostbågar 1 kg godis å morötter med dipp, haha sicka tjockisar vi e  vi hade fixat fyra filmer men pallade endast se på två av dom.. vi hade fixat komedi, romantistk komedi å skräckfilm! igår då, efter skolan så drog jag å linnda till västerskolan å mötte upp sara edberg där vi drog oss direkt mot stan, där vi skulle träffa lucas å linus, vilket vi också gjorde  träffade även en massa andra som var på stan igår.. som lovisa till exempel, jisses inte träffat den bruden på hela sommarlovet ju ?! inte OK detta! så då fick vi pratat lite..så träffade jag julia också, det var på tiden?! fan det var et färjävla tag sen men nu har hon utegångsförbud igen så nu dröjer det innan jag får träffa henne *suck* sen så kom leticia ner! träffade vi nils, jojje, alex, jonte å han där aa nu e jag helt bangbang kommer ej ihåg sötnosens namn, sorry för detta! efter vi köpt våra godsaker så träffade vi albin å henke också en liten stund bara sådär. ja, det var väl min gårdag det ? å idag blir det att vara med leticia nu då, sen drar hon sig runt två tiden, då ska jag träffa sara å ida, mina sysslingar så ska jag ner till stan med dom. å sen lite senare blir det att träffa nathalie taby, som har vart så sjukt saknad asså å på måndag åker hon till grekland den turken! fan vill också med å bli neger :( men jag får la bleka mig här i svenneland istället.. men nu måste jag å leticia ut i solen en stund å njuta  vi hörs ikväll !

peace out ♥
jävla tjockisar


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha det är jätteolika varje dag! :)

2010-09-04 @ 14:26:55
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: marialeticia

HAHAHAHA , ja du tjockisar är bara det första ordet!

Så är det .. Man får väl gå upp lite , men sen blir det ett hårt jobb att gå ner dom igen men det fixar ja ;) Hade det riktigt mysig måste göras om verkligen! Saknar dig såååå redan :(<3

2010-09-04 @ 18:04:45
URL: http://marialeticia.devote.se
Postat av: sejla

sv: hahahahah okej jo då fattar jag :d

ungar och deras frågor asså. trycka ner dig? pft bry dig inte om nolifers!

<3

2010-09-04 @ 21:48:36
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: sejla

sv:haha ah det är bra! =)

2010-09-05 @ 00:32:06
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0