linnda slaggar hos mig ikväll

nu ligger ja å linnda här i min säng å har precis sett på the last song, den var ju riktigt sorglig.. vi båda satt å lipade, sicka fjollor vi e endå. men det e väll helt OK. å ikväll slaggar linnda hos mig då. blir bra. tidigare idag har vi ju somsagt vart hos nissa, hon klipte tösens hår blev ju riktigt nice  sen så var kom henke, jonte å albin, stod vi å tjötade med dom ett tag  haha, sen hade vi tänkt laga lite mat hos linnda då till hennes pappa å till oss.. det första hennes pappa sa efter han tagit en tugga av maten var: ska jag göra ägg åt er? HAHA, makaronerna var sega å  fastnade i tänderna.. hahaha hur sjutton lyckas man egentligen? men nu ska linnda få datan är det tänkt. slänger in lite bilder från idag snabt. puss ♥

peace out ♥






Kommentarer
Postat av: andrea

sv: åååh tack!! fy va söt du är :D

2010-09-09 @ 15:39:59
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0