thursday night

klockan är noll.noll.noll.noll (00:00) å jag ligger här i min sång å ska nog snart få i mig lite sömn antar jag. imorgon är det sovmorgon, gött det ju. å fy sjutton för orientering säger jag bara.. alla åttor orienterade idag, betygsättande å allt. vad fick jag? jo IG PLUS. haha, fick ett plus för man hittat nästan alla kontroller.. hittade alla förutom sexan. å orientera med vita converse är inte att rekomendera, dom är väll inte direkt så vita just nu.. i alla fall, jag, linnda, martina å zeinab höll på att gå vilse.. men tack vare anton å hans gäng lyckades vi komma i mål på hela 115 minuter. haha fan vad dåligt asså!  efter skolan idag så var det tänkt att jag å martina skulle ta en sväng ner till stan på hannas moppe, a martina skulle köra hur gick det tro? jo vi rammlade i ett dike.. där låg vi med moppen över oss å skrattade som riktiga idioter ! å det gick ju inte bättre när jag skulle köra om vi säger som så. hon körde i alla fall hem mig till albin senare på kvällen. där var jag fram tills min träning började, vid kvart över sju tiden, drog jag på den sen kom jag hem vid nio tiden sådär eftersom att bussen skulle sega å ha sig. nu så ska jag nog stänga av datan å sova trorja..klockan börjar ju ticka en bit över tolvslaget så det kanske är dags. imorgon kväll ska jag å evelina till några i herrstad trorja det blir, så får se när jag kommer hem imorgon kväll, men någon slags uppdatering ska jag allt försöka hinna med imorgon! ha det så bra. 

new love in town ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Godmorgon! allt bra idag? :)

2010-09-17 @ 08:09:47
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; inget planerat, självdå?:D

2010-09-17 @ 21:52:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0