tick tack

*tick, tack* känner att klockan bara tickar iväg i en väldans fart ikväll! hann inte å gå bort till pappa som jag hade tänkt heller, :/ så det får bli imorgon kväll eller något istället! var ett tag sen jag var hos han.. saknar min pappi ju ! i alla fall, idag efter skolan kom albin hem till mig. mys. vi gjorde väl inget specielt egentligen, å tiden tickade även iväg även då i världens fart ! för rätt som det var, var klockan sju å han var tvungen å dra på något hockey möte eller vad det nu var. så jag tänkte jag skulle börja plugga lite fysik efter han dratt men nej jag fastnade vid datan istället.. får försöka hinna med det imorgon istället! men ne usch vad jag e trötter just nu! nu blir det sängen för min del så hörs vi imorgon igen! godernatter, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0