vi säger hallå

godkväll mina vänner! här ligger jag i min sköna säng å försöker hålla ögonen öppna. blir att sova direkt efter jag har bloggat, ska ju upp rätt så tidigt imorgon, ska nämligen till göteborg med nathalite taby. blir bra. å nu ikväll har linnda vart hos mig käkat lite gott å sätt på prince of persia. den var faktiskt riktigt bra å spännande! bättre än vad jag först trodde faktiskt.. alltid värt att ge saker å ting en chans! i alla fall, idag efter skolan har jag vart med madde, herre min gud vad saknad hon har vart då. vi var å solade på meddo, eller nej rättare sagt madde solade där jag satt å lyssnade på rixfm chans till romans eller något annat lika töntigt? sen drog vi till lejas café där fikade madde, en bit kladdkaka å en läsk 60 spänn bara jag som tycker att det är snuskigt dyrt? nej precis. färgade jag även maddes hår mörkbrunt inne på clas olson toan, rockigt. haha. men det blev riktigt nice i alla fall! sen var vi ju tvugna å springa runt hela jävla stan för å komma undan från ett par sjukt störande killar..*inga komentarer* men nej nu måste jag få i mig lite sömn! vi hörs imorgon. sleeptight ♥

Kommentarer
Postat av: linnda

vilka killar? :P

2010-09-23 @ 11:14:50
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0