ville bara meddela lite granna

nu ligger det till så här att min uppdatering nu ikväll kommer vara lite si sådär, jag är nämligen inte hemma osv. håller på och fixa lite här, rätt så stressigt, japp. senare ska jag ta en buss bort till martina en snabbis och sedan vidare ner mot stan osv. sen blir det dansträning mellan kl 6 och kl 7. efter det tar jag väl någon buss till skeppan så jag är där vid åtta tiden, blir allt bra. ikväll ska jag vara där med lite goingar. så ja måste spana in om det finns någon buss som går hem senare eller om någon vänlig själv vill skjutsa mig, men det återstår att se. men nu så måste jag sätta lite fart här va. så puss hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0