12:e Augusti 2011

Tjillevippen, nu har jag lite brottom här så detta får gå fort. Ska nämligen hem till min pojke som väntar på mig så. Idag har jag vart med Linnda och med Sara, väldigt mysig dag ! Var även så otroligt skönt att träffa Linnda igen.. Hon har ju varit borta nu i nästan fem veckor så klart man saknat henne ! Linus var även med oss under eftermiddagen. Mycket trevligt. Hade även ett frisör besök på bell box iförmiddags, topp klippte mig och färgade utväxten hon lockade även håret på mig, sketa snyggt blev det. Men nu så måste jag dra mig här va så vi höres och synes imorgon. Puss

Här kommer lite bilder från idag.. på mitt ny frissade hår och lite annat








så här ser jag ut idag också, dock med ett smile på läpparna också

Kommentarer
Postat av: johanna

vart är tröjan köpt och vad kostade den? :D

2011-08-15 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0