19:e Augusti 2011

Hjälp, det är bara tre dagar kvar innan skolan drar igång igen.. Undra vart sommaren har tagit vägen egentligen? Haha helt galet. Roligt för alla 95:or som börjar gymnasiet osv, lite mindre kul för oss andra som har ett år eller mer kvar i grundskolan, fuck life. Jaja alla säger ju att nian går fort så man får väl hoppas och göra det bästa utav läsåret !

Iallafall, idag regnar det här i uddevalla, precis som vanligt. Dock ska jag inte ligga hemma och deppa för det inte. Först blir de general repition i kyrkan inför morgon dagens konfirmation osv. Kul att jag glömde manuset i kyrkan i förigår så att jag minns så häääär mycket, haha men det ska nog allt gå bra ska vi se ! Efter det ikväll blir det raka vägen hem för lite mys med la familia taco osv. Senare ikväll har jag även lovat Robin att träffa honom en stund så blir nog allt finemang det. Men nu så måste jag sätta lite fart för ska hinna greja lite innan jag måste ge mig av. Tjing


Kommentarer
Postat av: linnda

- hahaha !



det blir nog ingen av de, för jag har köpt två andra ;)

2011-08-19 @ 19:45:26
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0