4:e Augusti 2011

Tja, blev inget mer blogg igår pga att jag hade annat för mig. Åkte till Albin vid fem tiden kanske, världens regnskur hamnade jag i men vi drog ut på en promenad i regnet istället, mysigt faktiskt ! Senare på kvällen kom Henke, Kiffe och Sigge.  Åkte jag med Henke en snabbis till spara och köpte lite grejer osv. Sedan vid tio tiden åkte jag hem till Nathalie och mös hos henne. Idag har jag vart med Nathalie fram tills tre tiden ungefär. Efter det träffade jag Malin så åkte vi hem till henne en stund och sedan vidare mot spara för att köpa morötter, gurka och dipp så jävla rätt är det! Åkte vi hem till mig en snabbis och sedan dirrmode mot skepsviken för mys uppe på berget med våra godsaker. Efter det tog vi en sväng på moppen och sen hem till pw där även några andra grabbar var. Chillade vi mest osv, och nu har jag precis kommit hem. Tvär softa dagar har det vart iallafall. Men nu så får jag ta och avsluta detta så bye bye

här kommer ett gäng bilder från igår och idag

















Kommentarer
Postat av: natta

har sigge blogg? :)

2011-08-05 @ 01:42:23
URL: http://vahtera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0