Bio - Jag saknar dig

Var precis på bio och såg på filmen jag saknar dig tillsammans med Nathalie, Sara och Linn. Filmen var verkligen så otroligt bra men också väldigt väldigt sorglig. Handlar om två tvillingar och så dör ena tvillingen i en olycka så filmen handlar om hur man ska komma över en sådan stark sorg helt enkelt. Det är en verklighets basserad film och ja vad mer kan jag säga tycker att alla borde se den ! IKväll sover Nathalie hos mig så nu ska jag färga hennes hår så vi höres mer senare/imorgon. Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, bio är de bästa som finns! jag skall själv se svensson svensson idag faktiskt! :) vilken är den bästa bio upplevelsen du har vart med om? :)

2011-10-16 @ 14:41:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0