du är inte som du är, du måste vara som du var

Tjingeling. Lovade igår kväll att börja med bättre uppdatering imorgon (torsdag) så jag antar att jag får försöka.. Haha hata mig inte om jag inte lyckas direkt men jag ska försöka ! Lite svårt när man inte kan mobil blogga ifrån mobilen osv utan måste ha tillgång till data varje gång man ska blogga men det löser sig väl. Lovade även att ladda upp dagens outfit från i måndags, tisdags och idag så det kommer också att dyka upp, men innan det lite kort om idag..

Yes, idag har jag varit i skolan i sin vanliga ordning. Åkte en snabbis till Albin imorse innan skolan bara och hämtade och lämnade en grej. Efter skolan åkte jag först till stan och lyckades kirra praktik plats på coffee roomer. Grymt ! Efter det åkte jag direkt hem och chillade i sisådär 30 min kanske? Sen ville Nathalie att jag skulle ner till stan igen så då åkte jag ner och tog en fika (igen) haha börjar bli stammis på espresso house nu. Idag fick det bli en chai latte. Så gott ! Träffade vi min pappa så då bjöd han oss på pingvin, hihi kärlek. Efter det åkte jag hem och kl sju åkte jag till Robin. Gjorde inget specielt kollade på filmen Taken som dock var helt jävla grym ! Fem av fem getingar haha. Nu så ska jag dock försöka att komma i säng så atte, vi höres mer imorgon bitti (om jag orkar vakna tidigare för att blogga haha). Puss så länge ♥

Dagens outfit // keps -stadium // tröja - bikbok // shorts - ginatricot // (plus mina beiga boots)


En bild från ieftermiddags


En bild från igår eller iförrigår, minns ej..


gårdagens outfit // magtröja - monki // boyfriend shorts - fått av Nathalie hihi // converse - ingen aning


måndagens outfit // halsduk - cubus // stickad tröja - ginatricot // (plus mina svarta boots)



Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga! du ger mig inspiration. Jag mår bra när jag läser din blogg på något sätt keeeep it upp ! :D

2011-08-25 @ 06:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0