En dag på liseberg

Vi har haft det så himla mysigt och roligt idag på liseberg, jag och Albin ♥ Vi har åkt en massa, spelat en massa (lite för mycket men med för lite vinster), vi har käkat en massa och bara haft det allmänt roligt och mysigt tillsammans ! Dock åt jag äckligaste texmex tallriken som jag mår rätt så illa utav nu i efter hand.. Köttfärsen var kryddad gånger tusen och den var inte ens färdig lagad, riktigt seg osv. Och jag är inte kräsen när det gäller mat om ni nu tror det jag käkar nästintill allt haha, men där gick gränsen kände jag. Vi hade även betydligt mycket finare väder i göteborg, solsken och duttar av blå himmel. Inte lite gött. Men nu så måste jag verkligen få sova så att jag orkar med morgon dagen då skolan drar igång igen. Hoppas ni haft en mysig helg, godnatt

lite bilder från idag osv

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0