JunkFest

Om cirka 1 h kommer linnda och sara tillsammans med linndas päron och hämtar upp mig. Vi får nämligen skjuts utav dom till junkfesten. Fyfasen kommer att bli så grymt ! Dock kunde väl vädret varit aningen bättre men det hindrar oss inte haha. Fram tills att dom kommer och hämtar mig så ska jag fortsätta med min ränsing utav garderoben.. Fyfan det är helt sjukt vad mycket skit man samlar på sig ! Så fort som saker ligger på golvet så bara jag slänger in det i garderoben no matter what it is liksom. Haha känns mycket smidigt att göra så för stunden men nu i efterhand... Phuu det är inte roligt kan jag säga er ! Har hållt på med detta sedan tio imorse dock tog jag en paus vid kvart över elva för att laga lite mat till mig själv. Men vi höres mer ikväll när jag kommer hem istället. Ha en fortsatt trevlig dag

En gammal bild men det är så här jag ser ut idag så // t-shirt - fått av pappa // midje shorts - bikbok // plus några kängor kan jag väl tänka mig att det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0