Liseberg !!

Godmorgon, om en liten stund kommer Albin och så får vi skjuts ner till tågstationen. Det blir en hel dag på liseberg idag, wohoo! Det stänger kl åtta så kvart i nio går det ett tåg hem som vi ska ta. Ser fram emot en kanon dag trots vädret! För som min frisör sa förra gången jag var hos henne och klippte mig "Men det är ju roligt om det börjar att regna när man är på liseberg då bara man kastar av sig kläderna och kör kör kör!" Hahaha, självklart menade hon inte att kasta av sig kläderna bokstavligt talat men det lät så roligt så det satt vi och skrattade åt en lång stund haha ! Men nu så måste jag börja och göra mig iordning så vi höres mer ikväll då jag har kommit hem istället. Ha en mysig söndag nu allesammans

dagens outfit // stickad kofta - ginatricot // shorts - ginatricot // magtröja - monki // plus ett par boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0