NU - @ sängen

Tjo fräs, haft grymme kvällen och dagen ! Tackar verkligen för alla fina gratulationer och presenter jag fått idag pga min konfirmation. Ni är så gulliga allesammans ! Konfirmationen gick finemang, till och med dansen som jag fick dansa själv för att dom andra bangade gick väl helt okej haha ! Kalaset efteråt var väldigt mysigt också.

Kvällen har jag spenderat tillsammans med goa brudarna, Elin, Evelina, Malin och Linda. Tok mysigt har vi haft det ! Film mys och bränt mashmallows. Haha kärlek. Dock fick albin komma och hämta mig vid halv tolv tiden för att jag kände att jag var så trött efter idag så orkade inte sova över i herresta med dom. Så istället sover min älskling hos mig ikväll lika bra med tanke på att vi ska till Göteborg imorgon. Skulle egentligen dit med Nathalie men det körde ihop sig lite så atte. Men nu så har jag lite annat för mig här va, så vi höres och synes imorgon mina fina ♥













här kommer även konfirmations bilder, några utav dom inte fått alla ännu









































Kommentarer
Postat av: linnda

- jag snackar om din middag xd

2011-08-21 @ 21:21:04
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0