Q & A x 2

anonym: Hej jag heter ****** och du har aldrig hört talas om mig antar jag.
Jag är en i mängden som avgudar dig och det du gör.
Jag är en av dom som bryr mig om dig och som önskar dig all lycka du kan få, och mer!

svar: Haha hallå där ****** ! Riktigt fin komentar, blev så glad när jag läste det du hade och säga mig ! Ta hand om dig. Kram ♥


anonym: jag älskar verkligen din blogg , men tycker du borde uppdatera mer & lägga ut dagens outfits oftare ;))
ha det bra,kram <3

svar: Roligt att höra att du tycker om min blogg. Ja, jag tänkte att nu när skolan börjar så kan jag få en slags nystart med bloggen också börja med dagens outfit, fler inlägg osv. Men inte blivit riktigt så, men jag lovar att försöka bättra mig så imorgon kommer det ett inlägg med alla outfits som vi har missat nu under skolstarten plus bättre uppdatering från och med imorgon/övermorgon? Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0