skiftande väder

Ute är det skiftande väder.. Ena minuten ser det ut som om det är åska och regn på g och andra ser det ut som om det är världens solsken?! Haha inte vet man vad man ska hitta på när vädret velar. Jag har iallafall hunnit med lite saker idag så dagen har inte gått till spillo helt iallafall.. Jag vaknade vid, nio tiden ungefär? Då gick jag upp och åt frukost och sedan hade jag en akut tid på vårdcentralen, jag har tydligen en lättare urinverks infektion. Så nu knaprar jag lite medicin här så ska vi allt se att det blir bra detta. Efter det mötte jag upp Martina, köpte med mig lite ät och dryck bart och så satte vi oss och mumsade i oss det medan vi tjötade om allt möjligt. Skönt med lite allmänt "girl talk" ibland bara haha. Dock var hon tvungen att dra ganska tidigt för hon skulle iväg med dala. Så då satte jag mig på mitt fordon och brummade iväg ner mot stan.. Var tvungen att få köpt mig en ny näs piercing för tappade min andra i sömnen i natt och tror fan jag svalde den på något konstigt vis haha. Så efter det tog jag mig en sväng ut till torp för att kolla läget lite bara. Fick med mig en tok snygg badräkt som jag kommer att använda både när jag badar och som topp under ett par shorts tex ! Sedan fyndade jag även ett.. Kan man kalla det för ett skärp? Det är som ett slags "rep" med toffsar i ändarna som man knyter kring midjan utanpå en oversize tröja som exempel.. Haha låter hel konstigt men jag kommer att visa bild så. Men nu blev allt detta jävligt långt och onödigt så vi säger som så, hejdå så länge

Här kommer ett gäng bilder på min nya baddräkt plus mitt nya "skärp"







Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt baddräkten? :)

2011-08-05 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0