svarar på en uppmuntrande komentar bara

Anonym: skit i vad alla andra säger & kör ditt eget race.
jag tycker du är stark & modig som vågar stå på dig även hur dumma kommentarerna är. fortsätt så tjejen.
du är en helt underbar person som vågar vara sig själv.
du är även sjukt fin nathalie !!<3
hoppas du får reda på vem det är & ha det bra :)

svar: Bra sagt där du ! Helt rätt är det att man ska skita i vad alla andra säger/tycker/tänker om än och bara köra på ändå! Det är något som jag jobbade väldigt mycket med under kanske två års tid? Nu har jag lärt mig att det faktiskt inte spelar någon roll vad andra säger eller tycker. Jag vet själv hurdan jag är, mina goda sidor och mina brister och det är ingenting som någon annan kan ändra min åsikt över. Det ända som spelar någon roll är att jag själv accepterar den jag är och att även mina nära och köra gör det. Jag har faktiskt fått reda på vem det är, men det är dock ingenting som jag kommer att gå ut med här i bloggen. Tack så hemskt mycket för din komentar, gulligt utav dig ! Hoppas och tror att även du är stark och står på dig oavsett om andra försöker trycka ner dig. Ta hand om dig nu. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0