Trollhättan - junkfesten

Fyfasen, riktigt värd kväll !! Mycket skratt, roligheter och trevligt folk på junkfesten. Var faktiskt första gången som jag var där och jag blev inte besviken! Om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte så stora förväntingar ifrån början men det ändrades ganska snabbt när vi väl kommit fram. Go kväll. Nu har jag precis kommit hem så nu blir det chill resten utav kvällen för ska upp tidigt imorgon för att åka till liseberg med min gose grabb. Men mer om det senare/imorgon. Jag säger godnatt redan nu ifall vi inte hörs mer senare

Blev inte mycket fotat där men någon bild blev det allt. Linnda knäppte någon bild också så det kommer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0