vi glider runt bara

Tjosan i trosan, kände att jag var tvungen att uppdatera lite nu. Sov hos min älskling igår kväll så vaknade upp tillsammans med honom imorse. Åkte jag till göteborg och fick köpt löshår till konfirmationen, näs piercing och hår accesoarer till konfirmationen. Efter det åkte jag hem till min farmor och farfar på middag så att jag fick hälsat på mina kusiner som är här i stan. Och ikväll har jag bara glidit runt med mitt moppe gäng haha grovt.. Fastnade vi på pingvin en stund osv osv.. Så började kvällen hos Albin med han, Kiffe och Sigge. Sen åkte vi hem till Ida och hämtade upp henne och Henke så åkte vi runt lite och sen till bleket där vi stannade och tjötade med några och sen åkte vi runt lite igen och sen iväg till pingvin och nu är vi hos Albin igen och ikväll så sover jag hos min älskling igen. Så vi får höras mer imorgon istället. Ciao

bilder från igår kväll




lite bilder från idag














Kommentarer
Postat av: amanda

har du löshår eller är det ditt riktiga hår? det var väldigt fint iallafall :)

2011-08-14 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0