Andra Advent

Blev ingen mer uppdatering igår som ni nog märkte. Men beslutade mig faktiskt för att jag inte var så himla pepp på hemmakväll igår kväll trots allt så åkte iväg ut och träffade Fanny och Amanda. Spenderade min kväll tillsammans med dom och lite annat skönt folk. Så, så såg väl våran kväll ut största dels. Sov vi hos Fanny också så idag har vi, eller rättare sagt jag och Fanny legat i sängen all day long och kollat på andra avenyn och käkat haha. Åkte hem vid kvart i sex tiden så nu har jag hunnit med att käka ännu mer, kollat julkalendern plus duschat. Ska troligtvis träffa min gose sedan men det återstår att se. Gårdagen blev iallafall väldigt mysig ! Föst åkte vi ut till mormor och morfar på orust och högg oss en granner julgran haha. Efter det stannade vi och fikade och mös lite och sedan hemåt. Väl hemma stöp vi ljus och bakade pepparkakor och gjorde dom fina. Och på kvällen blev det som sagt lite gött sällskap och lite fest på det. Hare skönt tills vidare mina damer och herrar ♥

Bilder från igår kväll
          

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vaddå andra avenyn? xd de går väl inte på tv längre eller? :o

2011-12-05 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0