Dans repition på östrabo ikväll

Goddagens. Min dag har jag spenderat i skolbänken, som det alldra flästa vardagar. Inget nytt med andra ord. Vid halv sex tiden ikväll så blir det genrep på östrabo inför dansföreställningarna give it to me som är imorgon. Kl 11.30 och 19.00 hoppas att ni pallrar er dit. Den sista föreställningen som är kl sju kostar 20 kr och inget förköp av biljetter behövs utan man köper dom på plats. Biljetterna börjar att säljas 18.30 så det är lite först till kvarn. Jag antar att vi repar till 20.00 tiden ikväll. Så det kommer till att bli både en jobbig och rolig kväll. Talk to you later

En bild på mig och frisören Linnea under mitt senaste frisörbesök där. Du som komenterade för några dagar sedan och undrade hur hon såg ut, här får du en liten bild på henne !

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack för hjälpen, det är nog hon jag klippte mig hos! :) ligger DIVA i stan eller ? :D

2011-12-15 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0