En tanke ställande video som jag hoppas att alla som inte redan har sätt den tar sig tid att kolla på den







Här kommer en riktigt tanke ställande video. Hoppas verkligen att alla ni som inte redan sätt den tar er tiden att se den. Den berör verkligen, på riktigt. Jag hittade den här på Kenzas blogg igår och jag finner inga ord för vad jag tycker och tänker om detta. Det är hemskt, hur folk kan medvetet få någon att må såhär dåligt. Det är inte mänskligt. Så jag hoppas att efter ni har sätt den här videon att alla tar sig en tanke ställare, var och en. Vad just du skulle kunna göra för att öppna upp ögonen och förhindra sånt här. Man är själv lika skyldig ifall man bara ser på och inte sätter ner foten och säger ifrån. Det var allt från mig så länge tack för att jag fick säga mitt.

Som vanligt går det inte att ladda upp saker från youtube så klicka HÄR och kolla på videon.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg dig i torp magasinet finis!

Vi måste träffas och hitta på något!! :D

2011-12-05 @ 19:33:36
URL: http://lovisavalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0