Finaly Friday ♥

Äntligen helg säger jag bara, fy sjutton så skönt ! Startade upp helgen genom att ta en tripp till Torp Köpcentrum för var nämligen tvungen att leta julklappar till två av mina vänner. Så nu är jag färdig med alla julklappar ! Hittade massa snygga saker som jag själv blev överdrivet sugen på men nej jag fick prioritera klappisarna före. Efter det åkte jag hem och gjorde mig lite food och tog därefter bussen hem till Fanny. Hade vi det riktigt mysigt och roligt hemma hos henne fram tills nio tiden då vi lunkade oss iväg på östrabo. Träffade vi Viktor, Bjäle, Magnus och Max. Max drog och vi andra lunkade vidare ut i natten, hände inget speciellt men det var allt en så trevlig kväll så. Kom mamma och hämtade mig redan vid halv tolv för vi ska upp tidigt imorgon och ut i skogen och hugga en julgran, slå den ni ! Haha. Men som sagt upp tidigt och här sitter jag, not good, godnatt ♥

Dagens fejna outfit hade dock inte på mig detta ikväll // lång klänning som långkjol - cubus // stickad tröja - ginatricot // halsring - glitter tror jag


En bild på hur jag såg ut ikväll också

Lite natt mat bara heho


Kommentarer
Postat av: Mjellma

Super fin blogg har du! :) btw, älskar din klädstil också hihi, kram :)

2011-12-03 @ 11:13:56
URL: http://wwoonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0