goodmorning sunshines


En bild på min och Nathalies uuur goa fika igår eftermiddag

Jag ville bara hälsa godmorgon ! Dagens planer ser ut som så att jag antingen ska träffa min kära vän Robin, min pojkvän eller besöka mellandagsrean. Det återstår fortfarande att se. Ikväll blir det iallafall trevligheter då det blir till att fira min faster Karin som fyller 40 år !! Grattis grattis min goa stockholmare ♥ Jag har även lovat mig själv att hinna med att göra en års resumé här på bloggen med bilder från januari, februari, mars and so on... Vad tror ni om det, kan det vara något tro? Jag tycker alltid att sånt är så roligt, att blicka tillbaka på minnen och se hur man har förändrats. Tänkte faktiskt även göra något liknande på facebook. Göra en stor ränsning och ta bort alla bilder och göra ett stort album med alla roligaste, bästa, finaste och mest minnesvärda bilderna från tvåtusenelva. Det kommer att krävas en massa tid och jobb men när det är klart kommer det att vara mödan värt. Så det kommer jag troligtvis att pyssla med en stund under dagen också. Men oj, nu blev detta alldeles för långt... Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på namnsdagen nathalie :)<3

2011-12-29 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0