Gott nytt år goodies




Jag vill hälsa gott nytt år och en god fortsättning till er alla ! Oavsett hur ni kommer att fira in det nya året så hoppas jag att ni allihopa får en bra start på tvåtusentolv. Min nyårsafton ser ut som så här att vid fem tiden blir det att kolla på fyrverkerierna i stan med min familj. Därefter hem till Fanny för att förbereda och laga mat inför kvällen då tjejerna kommer på lite tjejmiddag och förkrök innan kvällens vidare festligheter. Vid tio tiden någon gång kommer vi att röra oss in mot stan där vi ska möta upp ett stort gäng vänner och därefter bege oss vidare på en nyårsfest. På tolvslaget kommer vi precis som det alldra flästa att befinna oss på torget för dunder och brak ! Åå jag är verkligen super taggad och det här kommer att bli en helt fantastik kväll ! Jag ska göra mitt alldra bästa för att tvåtusentolv ska bli ett så bra, lärorikt och händelsefullt år som möjligt ! Jag är inte helt säker på ifall det kommer till att bli någon mer uppdatering idag och ifall vi inte hörs mer idag så talas vi mer tvåtusentolv ! Återigen gott nytt år alla underbara, ta hand om er ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie Billgren

Hörde jag skååååål!

2011-12-31 @ 15:18:49
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: amanda

Vad heter din kompis Lindas blogg ? =)

2012-01-01 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0