It's christmas eve

God jul på er allesammans ! Julspelet förut i kyrkan gick jätte bra och det var jätte mycket folk där så det var roligt. Bra start på årets mysigaste dag. Nu har vi precis tryckt i oss gröt och nu ska det fixas och donas här innan resten av släkten kommer klockan halv tre. Då blir det kalle anka, mat och julklapps öppning innan jag ska åka hem till farmor och fira jul där vid sex tiden men min pappas släkt sida så att säga. Eftersom att jag har skilda föräldrar så firar vi så i år, jag brukar fira julen i Stockholm men i år kör vi på hemmaplan istället. Mysigt det också ! Så innan jag åker till mina andra goa släktingar så hämtar jag upp min vän Linnda för det är lite tradition att hon brukar fira julafton med oss så det ska bli skönt att få träffa henne. Men nu så tänkte jag hjälpa till lite här hemma så vi höres mer ikväll efter alltihop om jag inte slänger in någon mobilblogg dvs. Ha en fortsatt god jul allihopa

Några få bilder från julspelet förut. Inget intressant men bättre än ingenting alls. Right?









Kommentarer
Postat av: linnda

jag älskar dig!

2011-12-24 @ 15:54:52
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0