Jag ser det snöar

Äntligen har snön kommit till Uddevalla, lycka !!! Min dag har förövrigt varit väldigt go. Startade upp dagen med aula samling och sedan så har skoldagen flytit på som vanligt. Efter skolan åkte jag och Linnda ut till Torp Köpcentrum för att luncha på Subway, så gott ! Efter det kikade vi runt en stund. Hade även fått en del sms och komenterarer här på bloggen att många sätt mig i Torp Magasinet idag, roligt tycker jag! Även roligt att fler läsare har trillat in här på min blogg efter att den länkades i tidningen så vill hälsa er välkommna hit och hoppas att ni är här för att stanna. Ungefär så har väl min dag sätt ut i det stora hela. Go dag. Nu så hade jag tänkt att köra hem moppen till pappa för tror att det kan bli svårt att få bort den efter att snön har lagt sig allt mer. Vi höres mer imorgon bitti. Godnatt ♥

Här kommer en del av bilderna som är med i det senaste numret av Torp Magasinet !




















Här kommer lite bilder från min dag


Linnda ritade av mig på bildlektionen, är det likt?


Och jag ritade av henne... dock blev det oseriöst mot slutet haha








Kommentarer
Postat av: nellieS

Nathalie,helt underbara bilder & du är otroligt fin :)

2011-12-05 @ 21:17:04
URL: http://nellieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0