Julavslutning - 21 december 2011





Godmorgon! Detta är ett tidinställt inlägg för jag vet att jag aldrig skulle orka sätta mig framför datorn och blogga på morgonkvisten. Vid den här tiden ska jag vara i skolan och repa inför det första uppträdandet som är kl 09.40. Segt att vara här så tidigt med tanke på att resten av alla nior börjar 11.30. But that's life i guess. Om cirka fem timmar tar jag jullov, åå fy sjutton vad härligt det ska bli !! Saker att se fram emot under jullovet är b.l.a (såklart) julafton och nyår, tror att alla längtar lite extra mycket till det eller? Iallafall nyår eftersom att inte alla firar julafton. Men nu så ska jag avrunda här för det var faktiskt väldigt sent när jag satt och skrev detta. Kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0