Julfest

Min kväll har jag spenderat på KU's julfest, det var jätte många goa personer där så det var verkligen en pang kväll. Jätte roligt och mysigt må jag säga. Alla hade även med sig en julklapp för runt 20 kr så då köpte jag med mig ett paket pringels som jag slog in som en smärrkaramell (vet inte hur jag har stavat nu men haha det får gå) och tror ni inte att jag lyckas få ett likadant inslaget paket med pringels i? Bara en annan smak då men haha so what pringels är gott. Lite komiskt bara. Medans ni inte bryr er ett skit medans ni läser detta men jag försöker bara fördriva tiden lite. Fast ne, nu ska jag sluta. Godnatt ♥

Some pictures from tonight
 

Kommentarer
Postat av: ilaf

Du var jätte fin idag på lucian & du sjungde sjukt fint. Massa kramar från lilla mig :)

2011-12-13 @ 23:59:09
URL: http://ilafminajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du skriver massa om ''KU'' vad är de egentligen?

kram.

2011-12-15 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0