Konsert på frideborg

Godkväll ! Var på en konsert på frideborg förut som var en plus elevs projekt arbete och det var riktigt bra kan jag ju lugnt ta och konstatera. Åkte dit tillsammans med Nathalie Billgren, så det var allt riktigt trevligt ! Därefter har jag bara haft film mys här hemma med pojkvännen. Mysigt det med ! Nu har jag alldeles nyligen stigit ur ifrån duschen och ska nu gå och lägga mig för att tagga skolavslutning imorgon.

By the way, fick många komentarer ifrån er läsare i inlägget under detta och alla av er tyckte att jag skulle köra på outfit nummer ett vilket jag också kommer till att göra. Det känns lite mer skolavlsutning över den outfiten helt enkelt. Så tack för era synpunkter och komentarer ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0