My christmas gifts this year

Här kommer lite bilder på mina julklappisar, på något sätt måste jag ju fördriva tiden lite på något sätt medans jag väntar på Albin.

800 kronor av min farmor så att jag kan få vara modell för en dag. Min farmor brukar alltid ge mig upplevelser i julklapp istället för materiela ting och det tycker jag är roligt.


En system kamera canon eos 1100D (!!) från pappa ♥


Ett nagelkitt som jag fick av Karin och Johan


Kylie Minogue parfymen plus en body lotion från camilla, Staffan och Klara


Kors örhänge från Sara.


Armband från Klara.


Underkläder från Klara.


Navelpiercing från Samuel.


Ring från Emil och nagel "klistermärken" från mamma.


Jessica Simpson parfym Fancy från mamma


Max factor fondation från mamma.


Halsband från mamma.


Tofflor, body lotion och body shawer från moster och morbror.


1 kg nappar från pappa.


Kuvertväska från Fanny.


Pyamas shorts från Albin.


Transparent oversize linne som öppnar sig i sidorna från Albin.


Shoppingdag i Göteborg då jag även ska få göra gel tippar på en sallong med/från mamma.


Sockar som Albins farmor stickat till mig.


Örhängen från Linnda.


T-shirt från Linnda och mobil väska i brunt skinn från Christian




Fyra st bio kort sammanlagt ett värde runt 600 kronor från mormor och morfar, Ingejärd, Marita, Kicki.


Näspiercing från Sara.


Ryggsmycke från Matilda.


Ska få välja ett par converse när Karin och Johan åker till New York.


Godis från julstrumpan, mormor och morfar, Matilda.


Massa body produkter från Moa.


Örhängen från Karin och Johan.


Prydnats änglar från farmor.


Haha skämt änglar från pappa.




1000 kronor från mormor och morfar, moster och morbror + 800 kronor från farmor




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du någon aning om vart korsörhänget kan komma ifrån? har letat efter ett sådant i evigheter. svara gärna i ett inlägg :) din blogg är grym!!!

2011-12-26 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0