My saturday night plans

Jag är grymt trött så egentligen har jag bara lust att dra täcket över huvudet och ligga inne och ta det lugnt all night long. Men nej nej först blir det julkonsert idag igen för att linnda så gärna ville dit och ingen annan kunde följa med så snäll som jag är så offrar jag mig. Haha ne men det ska faktiskt bli mysigt för det var verkligen jätte fint igår så att. Efter det ska jag träffa Fanny så skulle vi vidare upp mot skogslyckan på någon fest har jag för mig att hon talade på. Sedan får jag se om jag drar hem tidigt och myser hemma eller vad som händer. Jag uppdaterar mer senare när jag har kommit hem eller imorgon. Det lär vi märka, ha en azzum lördags kväll

Bilder ifrån våran mysiga tre rätters förut då mormor och morfar var på besök

Förräten




Huvudrätten


Efterrätten

Kommentarer
Postat av: SWCB

Den efterrätten ser inte fel ut :-)

2011-12-10 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0