Next up: Ut i skogen och hugga en julgran





Gomorron alla morgonpigga som är uppe vid den här tiden på en lördag. Unbelivebal. Men om cirka 25 min så ska vi (familjen) ut till mormor och morfar på landet och ut i skogen och hugga oss en julgran haha ! Tradition. Den första kvarten är det mysigt sen är det bara en pina. Speciellt idag då det regnar också. Efter att vi har kommit hem någon gång i eftermiddag då blir det lite julbak och annat mys här hemma. Får dock se ifall jag tar mig en hemmakväll med familjen eller ifall jag drar ut. Lutar nog mot en hemmakväll men det kan man aldrig veta vad jag är på för humör senare framot kvällen ! Ni får iallafall ha en så mysig dag som det bara går. Pussis och kramis
så här ser jag ut idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0