Q & A

Jenny: Du skriver massa om ''KU'' vad är de egentligen?
kram.

Svar: KU är en förkortning på kyrkans ungdom. Det är precis som det låter ungdomar som träffas i kyrkan varje tisdag kväll och har det roligt. Det är faktiskt mycket roligare än vad det låter som, det är inte direkt så att vi sitter och diskuterar jesu födelse och läser bibeln när vi träffas utan vi hittar på en massa roliga saker. Vi har tillexempel varit på jul på liseberg, boda borg och så vidare. Sedan är det även jätte härliga människor som är med så det är alltid lika roligt och mysigt att komma dit. Det är även öppet för vem som nu skulle vilja var med i KU. Kram


Anonym: åh tack för hjälpen, det är nog hon jag klippte mig hos! :) ligger DIVA i stan eller ? :D

Svar: Jaa sallong DIVA ligger i stan mitt emot clothes for her och bredvid clas ohlson och team sportia hoppas du vet vart jag menar !


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej nathalie jag undrar om du kan lägga ut en bild på vad du ska ha på dig till julavslutningen

:D

2011-12-17 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0