Sjunde December 2011

Hejs svejs. Onsdag, tillbringade min dag i skolan som vanligt. Startade upp dagen med skönaste sovmorgnen och därefter följd av Lucia övning inför lucia firandet den trettonde (på tisdag). Jag och Martina ska vara änglar så vi är på jakt efter något dugligt att ha på oss... Vingar, spö och glitter är ordnat men vad ska man ha på sig? Det är frågan haha men vi lyckas nog allt klura ut något. Avslutade dagen med pepparkaks bak också. Mycket goda blev dom må jag säga. Dansträningen var inställd idag.. fuuuck jag som ville bli av med lite överskotts energi haha jaja jag får ta ut min fulla energi på julspels övningen som är om en halvtimma. Så nu borde jag rusa. Vi hörs mer ikväll mina vänner. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0