Svar på tal om julavslutnings outfit

Sara: Hej nathalie jag undrar om du kan lägga ut en bild på vad du ska ha på dig till julavslutningen
:D

Svar: Hej tjejen ! Till just julavslutningen tycker jag att det känns onödigt att "klä upp sig" så det brukar inte direkt bli några extrema fest outfits men lite fin vill man ju såklart vara. Så troligtvis blir det en vit svart randig paljett tröja med ett par svarta nylonstrumpbyxor och mina falska jeffrey campell skor som jag ska ha på nyår som jag hade tänkt att jag ska köra på. Eller min tighta vinröda klänning som jag ska ha på julafton. Inte riktigt bestämt mig än men jag kan visa bilder imorgon på dessa två olika outfits iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0