The end of the week

Söndag. Idag vaknade jag upp på bästa tänkbara sätt, i armarna på min älskling. Så inte var det lätt att behöva gå upp redan kl nio för att vara i kyrkan kl tio och repa inför gudsjänsten kl elva. Jag är som ni vet vid det här laget med i ungdomskören och vi medverkade under gudsjtänsten idag nämligen. Senare under dagen så ska jag träffa Robin. Även åka ner till cactuz och köpa sallad som ska med imorgon + packa en fet väska med allt som ska med imorgon. Ska nämligen repa på sinclair hela dagen imorgon inför en dansuppvisning som är på fredag kl 11.30 och 19.00 på östrabo. Det är ett gäng danstjejer som håller i detta så är vi några stycken som är lite mer "backstage" dansare så att säga. Så imorgon blir det repning från 08.30 till 16.00 ungefär. Men det kommer att bli så roligt ! Anyways nu hade jag tänkt att börja slå in lite julklappar faktiskt haha så vi höres mer senare. Kisses and hugs

Mobilbilder från igår kväll och imorse. Julkonserten. Fest. Jag och mitt ego. Random bilder. Mig och älskling. Jag som inte kunde hålla mig utan öppnade mina julklappar från Albin redan igår haha... Fick ett jätte fint transparent oversize linne som jag önskat mig och ett par röd skottsrutiga pyamas shorts ifrån bikbok som jag också önskat mig. Tack så mycket babe ♥










Dagens outfit ( det transparenta oversize linnet som delar sig på sidan fick jag i julklapp av min älskling ) jag matchar detta med mina falska jeffrey campell skor




Även dessa söta och gosiga shorts en julklapp från min älskling



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var lucia?

2011-12-11 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0