To all of you goodies happy christmas



Jag vill önska er alla en riktigt god jul och hoppas att ni alla får en underbar dag tillsammans med era nära och kära oavsett ifall ni firar julafton eller ej. Trots att min julafton inte började på bästa tänkbara sätt så får jag göra det bästa av situationen trots det. Det är ju trots allt julafton. Högtider är nog ingen hit i släkten Kindhult, vi bara råkar ut för olyckor kring dessa tider på året (haha tragiskt). Startar upp min julafton i kyrkan för jag ska medverka i årets julspel. Så pallra er till bäve kyrka kl elva för ett riktigt fint och mysigt julspel som bjuder på teater och musik. Happy Christmas lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0