fall to pieces

just nu sitter jag här och skriver på mitt cv som jag ska lämna in på lite olika ställen imorgon. idag har jag vart och letat sommarjobb hela dagen, efter skolan. verkligen skit svårt. antingen är det fullt eller så tar dom endast emot gymnasie elever. men på vissa ställen så tar dom åtminstone emot cv'n så det blir att lämna in det på lite olika ställen imorgon och hoppas på att jag får svar ! sahin och nils gjorde mig sällskap när jag letade sommarjobb på torp eftersom att sahin själv är i stort behov utav sommarjobb, men det gick ungefär likadant för honom så imorgon ska han också lämna in sitt cv. annars har jag väl inget mer på hjärtat utan nu ska jag skriva klart mitt cv och sen blir det mys framför tvn med någon film tillsammans med min papi ♥

dagens outfit;
harems byxor-kapahl | tröja-monki | bandeau-hm | plus mina boots med kilklack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0