goodmorning fellows

klockan börjar närma sig åtta tiden, men blir ingen skola för mig förens tjugo i nio idag, lite gött. så nu har jag tid över om man säger som så, har precis hoppat i mina kläder, kör på slappt idag. men måste bara göra nånting med håret mitt osv. sitter även och gnager på om det är idag som vi har musik prov tro (?) jo men bra koll. hoppas verkligen inte det, för jag kan inte ett piss rent ut sagt. men men det löser sig. efter skolan idag tar jag bussen ut till torp med linnda, blir väl att kika runt lite och sen raka vägen hem och plugga på både, fysik, kemi och musik. goa prov man har framför sig, eller inte. men nu så ska jag fortsätta greja här. juste jag har även lovat mig själv att bli mycket mer aktvin när det gäller bloggandet !! sounds good ?

dagens outfit;
harems byxor-cubus | pacman tshirt-någon affär i stockholm | halsduk-beställde hem förra året, ingen aning från vart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0