i am shouting out loud, can you hear me ?

allt bra med er ? själv är det helt okej, inget att klaga på direkt men är oerhört trött, så blir nog sängen nu rätt så snart. suttit och pluggat kemi nu ikväll, så nu är jag färdig med kemi läxan iallafall, grymt. tidigare ikväll har jag vart på dansträning också, skit gott att få dansa var det allt! innan jag tog mig mot min dans träning så var jag hemma hos albin där jag spenderat min eftermiddag och fram tills sju tiden ungefär. vi pluggade en del, jag blev klar med en massa moppe-teori frågor och så pluggade jag lite kemi också vilket albin också gjorde, han har tydligen något stort avgörande prov imorgon, så jag hoppas att det går bra för honom ! kollade även lite på en film som vi hyrde här om kvällen, han inte se så mycket men lite iallafall, får väl se klart den någon annan dag istället. käkade semla gjorde vi också ja, så jädrans gott så det är inte sant hehe ! klarar bara inte av mandelmassan usch..men den proppade albin i sig så det var ju lugnt haha  skolan idag var lång och seg, rundade av dagen med två timmar hemkunskap, där lagade jag och martina en super duper god taco paj !! och måste bara få meddela att fysik provet idag inte gick något vidare..är tydligen betygs varnad så jag fick använda boken under provet vilket ger avdrag på poengen osv..han inte skriva färdigt hela provet heller så det ska jag göra någon gång under morgon dagen. fysik är verkligen skit svårt, hate it ! men men nog om de tråkiga. btw, vet att min design inte är den finaste direkt men den ska jag ändra måste helt enkelt bara ta tid till mig att orka greja med det men !  nu ska jag iallafall hoppa i min säng och sova så godnatt hörs imorgon. sleep tight ♥

dagens outfit, kör på slappt idag serru;
harems byxor-kapahl | adidas tröja-frankrike | halsduk-cubus, jo men fint att lappen på halsduken fladdrar också..


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; tack så jätte mkt !:D

2011-02-04 @ 07:06:52
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg blogg ;)

2011-02-04 @ 11:05:35
URL: http://sofiabojfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0