i listen to our favorite song playing on the radio

shit pommes vad trött jag är, dock blir det inte tal på att få sova än på ett tag. måste få plugga lite musik och fysik först. som tur var så var inte musik provet idag utan det är imorgon istället, nästan lika illa det så nu sitter jag här och lyssnar på bethoven och andra gammla gubbar som jag inte ens visste hade funnits överhuvudtaget..

slutade runt tre tiden idag. då drog jag och linnda ner mot staden på direkten. linnda skulle kolla henne pengar på hennes busskort osv. träffade vi på några goingar som vi chillade med medans vi väntade på bussen mot torp. till slut så kom den så då satte vi oss på den och åkte iväg. kollade väl mest runt men jag fick iallafall köpt lite gulliga allahjärtansdags presenter iallafall, hihi. tycker dock egentligen inte att allahjärtansdag är något vidare, visst är det mysigt för alla som är tillsammans med någon eller som tillbringar dagen med någon dom tycker om. men för alla olyckligt kära och ensama så är det rena rama helvetet rent ut sagt. visst tycker jag det är mysigt att tillbringa allahjärtansdag tillsammans med min kille men får på ett sett dåligt samvete över att jag vet att några av mina vänner är hemma och mår riktigt illa just den dagen. men men nog babblat om den saken, ville bara få ur mig det hehe. fyndade även en bra-och-ha kofta på rean inne på bikbok, toppen. tog vi bussen in mot stan runt sju tiden. satte vi oss på mc'donalds medans vi väntade på våra bussar. tillslut så kom min så då hoppade jag på den, satt och tjötade en del med akram och någon mer. valde man att sitta på goaste stället i bussen också ja, precis där jag satt var det världens springa i taket så det rann ner en massa vatten på mig, mm härligt. så när jag kom hem gottade jag mig med glass framför tvn, för det var jag värd. men nu så ska jag fortsätta plugga lite. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0