everythong is going to be allright



.......
om turn it back, please:
tjänar du på din bligg:)

svar; lite stålar tjänar jag allt, några hundra tusen i månaden ba...och så gör jag inte det. haha ne men det gör jag inte !

nu börjar mina ögonlock kännas redigt tunga asså. vart full rulle dela dagen idag så inte så konstigt att man är trött då kanske. vart i skolan mellan 10:00 - 19:00, det kallar jag en lång skoldag haha ! men ikväll har det vart öppethus på skolan för föreldrar dels för att man skulle ha chansen att bidra till operation smile och dels för att föreldrarna skulle ha möjligheten att se vad deras barn har gjort osv. eftersom att jag är med i kören så har jag sjungt hela dagen, vilket har suttit sina spår i min röst haha. åkte hem så fort som det var färdigt då chillade jag lite kanske en kvart eller något hehe. sen drog jag ut i kylan igen och mötte upp calle stod vi och tjötade lite men bestämde oss rätt så snart för att dra in till honom istället och glo på film eller något. men nu så ska jag ta och avsluta detta inlägget istället så jag säger godnatt ♥

precis stigit upp ur badet, en fräsch chey med en enlitare MER i handen hehe..


några produkter som jag rekomenderar! en av världens bästa frisörer har tillverkat dessa för skadat och slitet hår. finns både för färgat/blonderat osv.. + den underbara dusch gelén till höger, hela kroppen luktade apelsin efteråt hihi


(dagens outfit är densamma som den som jag hade i lördags, fast idag hade jag ett par andra byxor dom dära jeansen med hål typ (?) haha jaja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0