du gör mig alldeles knäsvag



malin
om vi kör på precis som vi alltid gjort:
Hur mycket kostade det att ta håll i naveln och hur länge måste man vänta tills man kan bada igen(badhus, havet)? Random fråga ;D

svar; det kostade femhundra kronor att ta hålet. sen så var jag ju även tvungen att köpa till rengörings grejer så att det inte blir infekterat. sen så ska man hälst vänta 3 månader innan man ska bada i badhus m.m men duscha e okej att göra haha.

ligger och kollar film med pappa nu. the blind side heter filmen, riktigt bra e den faktiskt. efter filmen e slut ska ja fortsätta greja med min blogg lite ska ändra design, header osv. får se hur detta slutar, kommer säkert förstöra hela bloggen eller något haha.

efter plugget idag drog jag hem en snabbis, sen tog jag bussen ner mot stan, mötte upp nathalie så drog vi och gjorde ett syntest, bra syn har jag så det var ju bra det. efter det åkte vi hem till nathalie, lyckades få pluggat lite iallafall hehe. tog bussen hem vid halv sju tiden, då träffade jag på, några goingar i stan som jag var med fram tills min buss hem gick. men nu så ska jag börja greja här så vi hörs mer imorgon. sleep tight ♥

dagens outfit;
strumpbyxor-lindex             benvärmare-mammas        kängor-sko kanonen        tröja-gina tricot       svart bas linne-vero moda       mössa-gina tricot



dagens facelook också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0