frågestunden är avslutad

nu är frågestunden avslutad!! här kommer alla era frågor och svar. vissa frågor anser jag vara för privata för att svara på så dom hoppar jag helt enkelt över att svara på. men om ni som inte får era svar här i bloggen kan ju kontakta mig privat för att få erat svar på frågan, men det beror ju självklart på vem du är osv, berättar ju inte vad som helst till vem som helst. nästan alla frågor angick inte alls om året som gått utan det var en hel del "vanliga frågor" men dom tänker jag svara på dom också faktiskt. men nu kommer svaren, hoppas ni blir nöjda med dom !

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
1)kan inte du visa hur ditt rum ser ut?
2)hur ser den perfekta killen ut för dig?
3)hur är du som person?
4)plattar du ditt hår?
5)isf,vilken plattång använder du?
6)vad har du för mobil?
7)har du något beroende?
8)vilka kändiskillar tkr du är snyggast? :D

svar;
1: eftersom jag har skilda föreldrar kanske du vill se bild på båda mina rum? men jag kan försöka ta någon bild som kommer upp på bloggen ja.
2: jag har den perfekta killen ♥ omtänksam, visar att han bryr sig om mig, älskar mig för den jag är, har kul tillsammans, kan vara 100 % mig själv tillsammans med honom, en sjukt go personlighet! om killen har en go personlighet som sticker ut och verkligen visar att han är sig själv, ja det faller jag för, det tycker jag är attraktivt. sedan är det ett plus om killen ser bra ut, vilket min kille gör, men jag skulle aldrig gå efter utsidan, det är insidan som räknas.
3: jag är en posetiv tjej (för det mesta) kan vara lite tokig ibland hehe, social mot de alldra flästa, blyg är ja då inte, väldigt öppen mot människor, jag försöker att tänka på att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, jag ställer alltid upp och finns där för mina vänner, men jag är då inte rolig när jag har pms kan jag säga er, fyyyyyfan asså haha!! kan säkert komma på en massa andra grejer men..
4: nej, jag plattar aldrig mitt hår.
5: -
6:
just nu har jag en rätt så gammal sony ericsson mobil eftersom att min e sönder hehe, men ska snart köpa en ny mobil, en touch mobil blir det iallafall troligen blir det någon xperia phone.
7: jag är beronde utav mina vänner och min familj, skulle inte klara mig en dag utan dom ♥ men ja förstår vad du menar så, nepp jag har inget direkt beroende.
8: channing tatum, taylor lautner, wentworth miller osv.



Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad "säger" du t frisören när du ska klippa dig? (a)
i vilken affär brukar du köpa dina kläder mest?
vilka 3 filmer tkr du är bäst?
favorit klädesplagget/outfiten?
vilka tv-program tkr du är bra?
vart köper du dina navelpiercingar?

svar;
1: jag har alltid samma frisöt så hon vet på ett ungefär vid det här laget hur jag vill ha det haha. men jag brukar be min frisör om att toppklippa det som behövs men gärna så lite som möjligt (brukar vara runt 1 cm) sen så har jag uppklipt hår så jag brukar be min frisör att fortsätta klippa på min uppklippning hon brukar klippa upp den en och en halv cm eller två cm varje gång. sen färgar jag oftast min utväxt också, så a där brukar ja väl inte säga så mycket annat än att den ska färgas haha. fast ibland när jag går till frisören så vill ja ju göra något annorlunda med mitt hår och då är det klart att det varierar på vad jag säger men så här är det jag brukar be min frisör att göra iallafall.
2: oj en massa olika!! men gina tricot, vero moda, bikbok, h&m, monki m.m är några av mina favo butiker!
3: oj vad svår fråga...tyvärr den kan jag inte svara på kommer inte på någon faktiskt hehe.
4: jag gillar att variera olika, och det är olika från månad till månad vad jag tycker är snyggast. men jag tycker att oversize plagg är riktigt rätt! någon stor tröja med halsduk och antingen jeans eller leggins med ett par kängor eller converse tycker jag är riktigt najs.
5: kollar typ aldrig på tv så vet inte hehe.
6: en av mina navelpiercingar har jag fått och en annan har jag köpt på ur&pen sen så har piercing och tatuerings studion viking här i uddevalla riktigt snygga navel piercingar! rätt så dyra men dom är ju äkta och av bra kvalité så, partaj har även en hel del goingar.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad använder du för smink ?
kan inte du göra ett videoinlägg där du sminkar dig ?
du är sjuuukt vacker ! :)

svar;
1: det är inte alltid jag sminkar mig, men när jag gör det så använder jag endast mascara (har alltid olika mascarer typ haha) och en svart kajal penna. sen händer det även ibland, väldigt sällan att jag använder lite vanligt h&m puder bara.
2: detta med videoinlägg är jag inte specielt duktig på haha...men visst det skulle jag ju kanske kunna göra.

evelina om frågestund om året som gott, 2010:
1)kan du ge några tips på hur håret kan växa snabbare?
2)vad använder du för hårprodukter
(shampo, balsam, inpackning, hårborste mm. )?
3) vad använder du för smink?
4) kan inte du lägga ut en video på hur du fixar ditt hår, och hur du sminkar dig?
5) vad använder du för tandkräm, tandborste?
6) vart brukar du köpa dina kläder mest?
7) kan du inte börja göra videoinlägg?
8) hur ofta duschar du håret?
9) vad använder du för ansiktsprodukter?
10) kan du ge några bra tisp på just hår, ansikts- produkter?

svar;
1: att massera sin hårbotten morgon och kväll är riktigt bra mot hårbottnen det ökar blodcirkulationen och gör så att håret växer snabbare! när du schampinerar in håret försök även då att masera hårbottnen för det samlas en massa smuts på hårbottnen som gör så att det kan gå trögare för håret att växa. sov med en hög lös toffs så växer håret snabbare. försök även att använda hårinpackning minst en gång i veckan. vildsvins borstar är även något jag rekomenderar det masserar hårbottnen samtidigt som man borstar håret, sounds good right?
2: egentligen använder jag loréal paris rosa hårvårds serie men har istället börja testa mig på wellas nya hårprodukt serie vilket är något jag rekomenderar!
3: du hittar svaret lite högre upp i frågestunden.
4: detta med videonilägg funkar inte riktigt för mig men visst kan jag testa på det. men eftersom att jag inte grejar specielt mycket med mitt hår eller knapt sminkar mig så får ni komma med smink tips eller frisyr tips som jag kan göra istället annars blir det inte specielt mycket att visa hehe.
5: colgate tandkräm, elektrisk tandborste och så sköljer jag med flux efteråt också.
6: svaret finns längre upp i frågestunden.
7: hehe har funderat på det faktiskt, kan ju försöka mig på ett inom en snar framtid.
8: det är inte bra att duscha håret för ofta men ungefär varanan eller var tredje dag duschar jag just håret.
9: jag använder något ansiktsvatten, någon kräm som förebygger pormaskar och finnar och så brukar jag smörja in ansiktet med en återfuktande kräm med lite brun utan sol nyans i. minns dock tyvärr inte vad desa produkter heter.
10: hårprodukter, wellas nya hårserie är riktigt bra! sedan är även loréal paris (rosa) hår vårds serie bra. minns inte vad just dom ansiktsprodukterna som jag använder heter tyvärr, skriver det här i bloggen så fort som ja får reda på det.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad ändvänder du för parfymer?

svar; britney spears-fantasy och britney spears-midnight och britney spears-radiance och en björn borg parfym.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vet du vart man kan köpa magtröjor?
du har en randig, den är jätte snygg vart köpte du den? :)

svar; jag vet inte vart man kan köpa det längre faktiskt. tror att det fortfarande finns på monki, but i am not sure. min köpte jag iallafall på bikbok!


Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
finns det någon produkt du rekomenderar? :)

svar; läs längre upp i frågestunden !


Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
du har ganska tunnt hår va?
hur tunt hår har du?
men det är fint ;)

svar; japp, jag har rätt så tunnt hår. jadu, jag har så tunnt som man ser att jag har på mina bilder och i verkligheten. för jag använder inte löshår eller något. mitt hår är tunnt men inte sådär överdrivet tunnt som vissa kan ha det, hade lite tjockare förr men eftersom att jag använde löshår så tunnades håret ut eftersom att löshår både sliter och drar av runt tio hårstrån när man har i det en hel dag så. men nu har jag iallafall slutat med det, så det är ju bra !

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad använder du för produkter? (smink,krämer m.m.)
vad har du för sko storlek?
vad har du för storlek på kläder?
när fyller du år?
solar du nu på vinter?

svar;
1: står längre upp i frågestunden.
2: 38-39
3: oj det är väldigt olika beronde på vilket kläders plagg det är, om det är jeans som jag vill ska sitta tight så köper jag 29 typ. om det är linnen jag vill ska sitta tight eller något så köper jag xs. men jag gillar ju oversize plagg så jag köper oftas M eller L på mina kläder .
4: 14 maj
5: ibland, jag har solat kanske två eller tre gånger nu under vintern så inte specielt mycket ne.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
när fick du din mens? :P

svar; haha när jag gick i femman, var jag väl 11 eller 12 år typ.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad har du för bh-storlek? ;)

svar; 75b/75c

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
1.vart köper du dina navelpiercingar?
2.var har du köpt den med typ blommor?
3.har du tröttnat på din navelpiercing?
4.om du har tröttnat, tröttnade du fort?
5.vad andvänder du för shampoo, balsam och inpackning?

En sista grej bara... du är så utroligt fin! kram

svar;
1: svaret hittar du längre upp i frågestunden.
2: den har jag fått i present så ingen aning har för mig att den köptes i någon piercing affär i göteborg.
3: nej det har jag verkligen inte
4: icke tröttnat
5: jag använder wellas nya hårvårds serie as grymt! och så använder jag loréal paris hårinpackning (rosa burken)

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad ångrar du mest av året?
vad är de bästa som hänt?

svar;
1: det är nog egentligen inget som jag ångrar... visst har jag gjort mina misstag som har ställt till det, men om jag inte hade gjort dom misstagen så hade jag inte lärt mig utav dom, utan då hade jag fortsatt göra samma misstag och inte lärt mig och utvecklats som person. så det är nog inget jag ångrar faktiskt.
2: oj..att min pappa överlevde den hemska olyckan i april ! och att jag träffade min underbara kille ♥


Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
Hur träffades du o Albin?

svar; haha vi träffades för första gången för runt två år sedan det hela började med att han och en kompis till han "kaxade" mot henke haha så började jag att "kaxa" tillbaka, så första gpngen vi träffades bråkade vi, haha! men sen så träffades vi nu i slutet av sommaren igen, hade först ingen aning om att det var han men det fick jag ju reda på hehe. vi lärde nog känna varandra genom henke (?) rätt så komplicerat och wierd faktiskt. men det är precis som man brukar säga, kärleken kommer när man minst anar det ♥

vanessa om frågestund om året som gott, 2010:
har du legat med nån ?
vilken skola går du på ,och är den bra?
vilken skola gick du på när du va litten och vem brukade du vara med 5 tjejer minnst ?:)

svar;
1: -
2: jag går på ramnerödskolan, den är la sådär. skolan är väl helt okej antar jag. men jag skulle mycket hällre gå på väster skolan!
3: jag gick på dalabergskolan haha. ja vilka brukade jag umgås med när jag var yngre.. under lågstadiet umgicks jag typ med alla i klassen, vi var en riktigt go klass. jag umgicks med en massa olika kommer knapt ihåg hehe dåligt asså.

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vad är ditt bästa köp från 2010 ?
vilka låtar kommer att påminna dig om 2010 ?

svar;
1: haha oj vad svårt! min mini dator kanske ? ne asså ja vet inte..men skulle änna tippa på det asså.
2: airplanes, gubben i lådan, do it all night, destination, dance hall track + alla goa låtar med jay ♥

cecilia jansson :) om frågestund om året som gott, 2010:
va har vart det bästa/sämsta med 2010 ?
är det ngt du absolut ångrar ?
har du märkt själv om du har förändrats ?
:d<3

svar;
1: det sämsta var pappas olycka och lite andra grejer jag inte drar upp.
det bästa var när pappa överlevde och han återhämtade sig efter olyckan. och att jag träffade min fina pojkvän. plus sommaren 2010 den var helt underbar ! och alla fina nya vänner som jag lärt känna under året ♥
2: det är nog egentligen inget som jag ångrar... visst har jag gjort mina misstag som har ställt till det, men om jag inte hade gjort dom misstagen så hade jag inte lärt mig utav dom, utan då hade jag fortsatt göra samma misstag och inte lärt mig och utvecklats som person. så det är nog inget jag ångrar faktiskt. 
3: ja jag startade året som en osäker liten tjej som gjorde som alla andra för att "passa" in. men ja byggde på mitt självförtroende allt mer och mer. gick igenom saker och lärde mig utav allt som hände run omkring mig. nu har jag avslutat året som en självsäker tjej med självförtroende som inte bryr sig vad andra tycker och tänker om än.
Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
vilket är ditt bästa minne från detta året ? :)

svar; kan inte endast välja ut ett. jag har haft en massa fina minnen ifrån året som gott, och jag vill tacka alla som funnits där för mig och förgyllt mina dagar ♥

Anonym om frågestund om året som gott, 2010:
Har du och albin haft sex ?

svar; -

felicia om frågestund om året som gott, 2010:
varför började du blogga? =)

svar; för kanske ett och ett halv år sedan så skrev jag varje dag om vad jag gjorde på bilddagboken.se, men sedan så startade såpass många en blogg och då tänkte jag att det kunde vara bättre att prova på å blogga en att skriva vad jag gör varje dag på bilddagboken så jag startade en blogg, och det visade sig vara riktigt roligt !

så där nu är äntligen alla frågor besvarade! hoppas ni är nöjda med era svar. och som sagt till er som inte fick några svar ni får kontakta mig privat istället om ni är intresserade utav något svar!

bye for now ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0